Magyar cég tervezett ruhakollekciót a Heinekennek
A holland sörmárka limitált darabokból álló divatkollekciót dobott piacra, amelyet a BP Clothing tervezői alkottak meg.
A holland sörmárka limitált darabokból álló divatkollekciót dobott piacra, amelyet a BP Clothing tervezői alkottak meg.
Paplankabát fakerettel, denevérujjak, kecskebőr-kollekciók. Harmadszor “gombolták újra” a divatot a magyar szakemberek, a trendek diktálásába ezúttal a közép-európai kollégáik is beszálltak.
Chloë Sevigny színésznő és divattervező a Pussy Riottal szolidaritásban transzparensekkel mutatta be kollekcióját, és Vivienne Westwood is politikai állásfoglalással rukkolt elő minap Londonban. Utána néztünk, miként fonódott össze a politika és a divat az utóbbi harminc évben, és annak is, a magyarok hogy állnak a bátor politikai kreációkkal.
Érdekes kísérletbe vágtak bele a Gombold újra divattervezői pályázat szervezői.
A Gombold újra - Divat a magyar pályázat záróeseménye kuriózum volt. Elhiteti például a feltörekvő, tehetséges tervezőkkel, hogy a magyarok éhesek a divatra, és veszik, mint a cukrot.
A Millenárisban ugyanis 10 órától lehet már tobzódni a magyar tervezők ruháinak és kiegészítőinek vásárában.
A Design Terminal július 1-én nyitja meg kapuit az Erzsébet tér régi Volánbusz-pályaudvarának épületében. A hat éve húzódó projekt végére a Közigazgatási Minisztérium tett pontot, és a Gombold újra! a nemzeti divat kormányzati pályázata szolgál indítóprogramként a magyar dizájntér debütálásaként. De vajon hogyan fog a Gödör Klub és nyüzsgő park közösségébe beilleszkedni a kreatív csücsök?